poniedziałek, 24 czerwca 2013

Na targach.

Nasza tablica
Wesoła, zgrana ekipa
21.06.13 r. odbył się festiwal projektów w Warszawie. Byłem na nim ja, Kinga Wegner, Ulka Gumuła, Oliwia i pani Ola Terlecka. Gdy dotarliśmy na miejsce mieliśmy tylko pół godziny na utworzenie swoich stanowisk. Później było uroczyste otwarcie i wszyscy rozeszli się na swoje miejsca. Nasze stanowisko cieszyło się dużą popularnością wśród ekspertów. Odwiedziło nas aż sześciu. Dosłownie podchodziło do nas dwóch ekspertów w jednym czasie. Ja i Ula opowiadaliśmy o e-portfolio a Oliwia o e-zbiorze zadań z matematyki i polskiego. Kinga wszystko nagrywała. Podszedł do nas również pan Piotr Pacewicz-jeden z ojców założycieli Szkoły z Klasą 2.0. Zebraliśmy 5 autografów i nagraliśmy 4 wywiady. Po oficjalnym zakończeniu zwiedziliśmy centrum nauki Kopernik (cały festiwal tam się odbywał) i pociągiem wróciliśmy do Inowrocławia. Uważam, że festiwal pomógł mi dopracować swoje TIKowe umiejętności, gdyż mogłem porozmawiać z ekspertami. Dali mi oni wiele pożytecznych rad na przyszłość. A kto wie, może za rok będę mógł je wykorzystać.



Tłumaczę ekspertce nasz projekt


1 komentarz:

  1. Kubusiu, bo tak na Ciebie mówiłam i będę mówiła w dalszym ciągu. Spisaliście się rewelacyjnie. Z dumą patrzyłam na Ciebie, jak tłumaczysz wszystko ekspertom. Spędziłam z Wami bardzo przyjemny dzień, którego nie zapomną chyba nigdy. Dzięki za wszystko.

    OdpowiedzUsuń